For første gang vises network marketing industrien indefra. En branche, der bliver kritiseret for at være et skjult pyramidespil, hvor størstedelen ingenting tjener. Mere end 70.000 danskere er involveret i network marketing, men ingen er større end “Aloe vera kongen” Kim Madsen fra Frederikshavn, der er en af verdens bedste og Diamond Manager i Forever Living Products. Dokumentaren viser, hvordan Kim rekrutterer forhandlere til sit netværk, holder motiverende taler og modtager millionchecks. Den går tæt på Kims hårde opvækst, hans fejlslagne virksomheder, økonomiske kaos og turbulent liv, og han konfronteres med de fordomme og realiteter, der er en del af hans højtelskede arbejde.
Det Danske Filminstitut registrerer international festivaldeltagelse og priser til danske film,
dog primært de titler, som Filminstituttet varetager i sin festivaldistribution,
og primært i forbindelse med de festivaler, som Filminstituttet har prioriteret at samarbejde med.
Registreringen af festivaldeltagelse og priser til danske film, der ikke er i festivaldistribution,
foretages kun for "launch"-festivaler ifølge Filminstituttets prioriterede festivalliste. Se listen over prioriterede festivaler.
Abonnér på Filminstituttets nyhedsbrev og få seneste nyt om dansk film og Filminstituttets aktiviteter i din indbakke. Nyhedsbrevet udkommer 3-4 gange om måneden.