"Do It" består af 22 kortfilm om viral markedsføring. Det er et hybridprojekt, der ønsker at udforske de systemer, der ligger bag undercover-stealth markedsføring på nettet. Det, der kendetegner en succesfuld viral kampagne, er i høj grad en forståelse af de sociale netværksmediers helt unikke aktive brugeradfærd og den effekt, der sætter ind, når brugerne tager en kampagne til sig. Den samlede fortælling i "Do It" handler om en ung kvinde, der hypnotiseres af en gal YouTube-blogger, en såkaldt vlogger. Vloggeren vil frigøre hende fra reklamernes magt, men i stedet ender det med, at kvinden bliver kørt over af en flugtbilist!
Det Danske Filminstitut registrerer international festivaldeltagelse og priser til danske film,
dog primært de titler, som Filminstituttet varetager i sin festivaldistribution,
og primært i forbindelse med de festivaler, som Filminstituttet har prioriteret at samarbejde med.
Registreringen af festivaldeltagelse og priser til danske film, der ikke er i festivaldistribution,
foretages kun for "launch"-festivaler ifølge Filminstituttets prioriterede festivalliste. Se listen over prioriterede festivaler.